eindelijk... - Reisverslag uit Adelaide, Australië van mariekemeijs - WaarBenJij.nu eindelijk... - Reisverslag uit Adelaide, Australië van mariekemeijs - WaarBenJij.nu

eindelijk...

Door: Mariek

Blijf op de hoogte en volg

04 Januari 2007 | Australië, Adelaide

Allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig nieuwjaar wensen!!!!!

Ik weet het is laat maar dit is pas de eerste keer dat ik online kon. We zijn net aangekomen in Adelaide. We hebben alweer zoveel gedaan, ik weet de helft niet meer. Laat staan dat ik de tijd heb om het allemaal te vertellen in die paar minuten dat ik achter internet zit. Foto's kan ik ook nog niet plaatsen (sorry :( ) die komen nog.
We hebben de eerste 2 weken eigenlijk steeds kloteweer gehad, veel regen voor australische begrippen. Ik heb gesmeekt voor zonneschijn, nou het is begonnen! Het is strak blauw en heet als nooit tevoren We hebben net de Great ocean road gehad. Dat was echt geweldig. 12 apostelen gezien en dat stond bovenaan op mijn to do list.
We gaan straks doorrijden naar Coober Pedy. Joep hoopt hier kilo's opaal te vinden en ik hoop hier niet levend gefrituurd te worden :) We proberen in 3 dagen de woestijn achter ons te kunnen laten. Dit is een lange zit, maar het is niet de moeite om in niemandsland levend te verbranden. Dan op naar de whitsunday islands :) De ultieme plek om na een lange rit te relaxen in zee. Kijk er nu al naar uit. Ik hoop daar ook eens te kunnen surfen, tot nu toe komen we er niet aan toe. Arjen heeft een vet boardje gekocht, dus hoogste tijd voor golven. Hier rondreizen is niet goed voor mijn spaargeld, want ze hebben echt in elk dorpje wel 3 surfshops. Dus Sammie, als je eens geld overhebt :)

Ik betwijfel of ik de komende tijd nog op internet kan komen, dus de foto's laten nog even op zich wachten. Gelukkig zit ik hier nog tot mei, dus ik heb alle tijd :)
Ik moet zeggen dat het even duurt om in te komen, en je te realiseren dat je hier zit. Voor je het weet ben je alweer terug. Ik hoef er gelukkig voorlopig nog niet aan te denken, want ik heb het hier veel te veel naar mijn zin. Ik snap nu waar een tweetal mensen het steeds over heeft :)!!

Ik heb inmiddels heel veel e-mail maar nu niet de tijd om iedereen te antwoorden... Ik vergeet jullie niet hoor!!!
Mevrouw Bosma en Mevrouw Mennema ik wil alles weten he!!!! hou me op de hoogte ok?

Nou mensen ik ga ermee stoppen. Ik zie wel wanneer ik weer kan mailen en antwoorden.
Ik zou zeggen geniet van het mooie weer en het vroege opstaan iedere dag, want daar is niets mis mee.

ummmhh Marije is dat b.plan al af??

Dikke tuut!
Mariek

  • 04 Januari 2007 - 08:27

    Floris:

    Whitsundays is echt heel vet, daar moet je eigenlijk een zeiltrip doen van 3 dagen op de anaconda. Kijk ook of je naar Byron Bay kan, dit is het surfmecca van Aussi. Superrelax hippiedorpje.

  • 04 Januari 2007 - 09:00

    Marije:

    Plan B, zorg maar dat het kadootje bij de juiste persoon komt, dan is er weer wat goodwill gekweekt!!
    airly beach helemaal te gek, dat is waar alle boottripjes vertrekken naar the whitsundays!
    succes in the outback!
    xxx

  • 04 Januari 2007 - 11:55

    Bart:

    hee zusje,
    blij dat je het zo naar je zin hebt,en dat het mooie weer is begonnen.
    ik geniet hier van mn laatste paar dagen vakantie,binnenkort weer aan de bak;-(.
    goeie reis en groetjes aan de rest van je reisgenootschap,haha.
    bertus

  • 04 Januari 2007 - 17:13

    Rene:

    Hey Marieke, best wishes van ons (RRRM). Zo te lezen vermaken jullie je wel. Van mij even een tip, gezien jij je na een paar dagen al niet meer weet te herinneren wat je de afgelopen dagen hebt beleefd, koop een notitieblokje / schrift of zo en maak zo nu en dan kleine notities. Heb je wat geheugensteuntjes. Samen met je weblog heb je dan een redelijk compleet reisverslag.

    Greetz en tutsje van de Nouta's (Rene)

  • 05 Januari 2007 - 18:13

    Shamyla:

    Heey jullie ook nog Happy New Year!!

    Zo te lezen vermaken jullie je daar zeer goed!!
    Enne klinkt als heaven al die winkels.
    Zodra ik geld over heb kom ik die kant op want shoppen ben ik zeer heel goed in :-)

    Ik ga je zeker op de hoogte houden van alle avonturen die ik hier beleef maar ik vertel je natuurlijk niet alles want dan heb ik je niets meer te vertellen als je terug bent (alsof wij ooit zonder gesprekstof zitten hahaha).

    Heey have fun en groetjes aan de rest!

    Liefs van Shamyla

  • 06 Januari 2007 - 12:07

    Guido:

    Van ons ook uiteraard de allerbeste wensen. Leuk om jullie zo te volgen. Hier gaat alles goed. we zijn druk in de flat van oma bezig. liggen op schema. Ben weer begonnen met werk. 2 jan. Leuke klus op de utr. weg vertel maar aan Joep dat het goed gaat. Verder Is Hans bosch serieus bezig om hierheen te komen. we gaan van de week om de tafel om een samenwerkingsverband te bespreken. Lijkt me geen probleem. Een lot uit de loterij dus...Groeten aan de rest een dikke kus van mij.

  • 06 Januari 2007 - 16:54

    Lenneke:

    He Mariek, fijn hoor dat het steeds heeft geregend, heb jij weer. Maar nu bakken en braden! Wij doen weinig op het moment, waren 2 nachten aan de wal, leuk dineetje, kids bij Stans (en Hans), Katsverliefd. Nog 6 nachtjes en dan naar Curacao, daar kijken we naar uit. Tot horens.
    X. Len

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Al langer dan een jaar ben ik aan het aftellen en nu bijna is het zover. Volgende maand vertrekken we en ik ben de gelukkige want ik blijf het langst. Tijd voor een site dacht ik zo. Nou bij deze, ik hou julie op de hoogte! en jullie mij natuurlijk :)

Actief sinds 08 Nov. 2006
Verslag gelezen: 976
Totaal aantal bezoekers 7828

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: